"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2016. november 22., kedd

Életjel és hírek ...

A legfontosabb, hogy mindenkitől elnézést kérjek, amiért így csúszik a következő fejezet. Megpróbáltam több fenékkel ülni a lovon, nem sikerült. Ezen nincs mit szépíteni. Két könyvet rendeztem kiadás alá az utóbbi időben, a kiadóval való nem kevés egyezkedés mellett. Ráadásként pedig belefutottam egy pályázatba, amelynek a leadási határideje december 15. A Libri hirdette meg kifejezetten romantikus regény témakörben, és úgy érzem, nem szabad kihagynom a lehetőséget. Hátha ... Mint tudjuk, a remény hal meg utoljára ... Na ja, ha ő a gyilkos ;) De a viccet félretéve, nagyon-nagyon szeretném, ha sikerülne olyan állapotba hozni egy korábbi írásomat, amivel nem vallok szégyent, sőt, esetleg ... nem, ezt még leírni sem akarom, nehogy elkiabáljam. De azért a szívem mélyén álmodozom, hátha ... bevonzom... mert mint mondta, az a büdös remény, az ...
Még egy pályázatra jelentkeztem. Az Elle mellékleteként jelenik meg tavasszal egy novella-válogatás. Majd meglátjuk. De a nagy vad a Librié lenne, úgyhogy muszáj most minden gondolatommal efelé fordulnom. Köszönöm a megértéseteket, és ígérem, kárpótollak majd Titeket a hosszas várakozásért! Legkésőbb december 15-én már úgysem lesz mire fognom a késlekedést ;)


1 megjegyzés:

Kitty írta...

Hali! Majd hozod a kövi részt amikor tudod. vannak fontossági sorrendek.
Én türelmesen várok.