"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2015. december 30., szerda

Boldog új évet kívánok!

Ez az év fantasztikus volt! Sorra születtek az írások, amiket ezeken az oldalakon osztottam meg veletek. Aztán vettem egy nagy levegőt és megpróbáltam még szélesebb körben megismertetni magam és a meséimet. Nem vagyok maradéktalanul boldog, mert olyan útra léptem, ahol nem érhetem be az írással, egy csomó más, nemszeretem dologgal is foglalkozni kell(ene). De még ez sem tud eltántorítani az írástól, úgyhogy számíthattok rá, hogy nem is olyan sokára újra jelentkezem majd. Őszintén be kell valljam, már semmi sem lesz olyan, mint régen. Megosztom ugyan veletek egy történet születését, de csak egy bizonyos pontig. Aki a továbbiakra is kíváncsi lesz, e-bookként töltheti majd le a Publio kiadónál. Nagyon remélem, hogy ez azért nem tántorít el majd senkit attól, hogy kitüntető érdeklődésével kísérje a munkámat. 
Köszönöm Nektek ezt az évet, a sok kedves biztatást, az építő jellegű kritikákat, igyekszem őket nemcsak az adott írás, de a később születők esetében is hasznosítani. 
Kívánom, hogy igazán boldog új esztendő köszöntsön Rátok, Ránk és találkozzunk jövőre is Veletek ugyanitt!

Nincsenek megjegyzések: