"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2015. április 15., szerda

Csak szólok...

Nem mondom, hogy nem vagyok picit csalódott. Persze ízlések és pofonok... de én annyira szerettem ezt a kis történetet, hogy azt hittem, nagyobb lesz a visszhangja. Még jó, hogy a "régi bútordarabok" bepötyögnek pár szót, bár velük más fórumon is kitárgyaljuk a dolgokat, mert különben csúfosan üres maradna ez az oldal. Na, hát ez van, ezt kell elfogadnom. És mivel az ötletelés is elmaradt, marad ez a faramuci cím is, amivel azóta sem tudtam megbarátkozni.

Most apró szünet következik, egyrészt izgatott várakozással egy kis utazás miatt, másrészt az öt napos megszökés a mindennapokból, de április 26-án - ha az Isten is megsegít - újra itthon leszek, utána pedig tényleg belevágunk a Pulykatojásba. Momentán az első harminc oldal már megvan, és egyelőre úgy tűnik, lesz, ami gördüljön előre, ha nem is nap mint nap, de viszonylag sűrűn egymást követve. Persze nem tíz oldalak alkalmanként, de ezt azok, akik telefonon olvassák, talán nem is fogják bánni. Nekem a szemem esne ki tőle, az tuti.

Végezetül pedig álljon itt egy érdekesség. Távol álljon tőlem, hogy bármiféle párhuzamba keverednék Kertész Imrével, és köztünk legyen szólva, a Sorstalanság valóban nem egy könnyen olvasható mű (nemcsak a témája okán), de azért a Magvető Kiadó néhány sora elgondolkodtató; hogy ami egyeseknek egy írás gyengéje, azért mások Nobel-díjat ítélnek neki :)





Most búcsúzom, a mielőbbi viszontlátásra! Pulykatojás 1. rész- április 27-én

2 megjegyzés:

csez írta...

Jó utat, jucus!
Érezd nagyon jól magad!
Puszi
U.i.: köszönöm! / tfonos olvasó ;)

csez írta...

Jaaa, és én is szerettem a sztorit ;)
Különösen tetszett a talpraesett csajszi!