"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2016. április 18., hétfő

Valami új, valami más...

Igen, nem tévedés... az oldal neve lett a mai poszt címe is egyben. Egy hónap telt el a "búcsú" óta és ez az egy hónap írás szempontjából nem volt túl termékeny... nyugodtan mondhatom úgy is, hogy egy árva sort nem írtam. Bár, ez így nem lenne teljesen igaz, mert írogattam ezt-azt, például egy mesét, amihez rajzok készülnek, a szövegen is van még mit finomítani. Ezenkívül nyomda alá szerkesztettem egy korábbi írásomat és dolgoztam egy másikon. De új történet igazából tényleg nem született. Aztán tegnap este beütött a mennykő! 

Egy kedves barátnőm ötletelt nekem egy régebbi novellám kapcsán. Ennek már jó  néhány hónapja, de itt a tavasz, a rég elvetett mag megfogant és kihajtott. Amit ilyen virágnyelven fogalmazok, az azt jelenti, hogy belekezdtem az írásba. Nem lesz könnyű! Kicsit számomra idegen területre kalandozok, de hát volt már ilyen a mesénél is. (Szenvedek is vele rendesen :) )

Velence lesz a fő helyszín és alapvetően romantikus műnek készül, amely azonban nem lesz híján némi misztikumnak sem. Nem akarom lelőni a poént! Annál inkább nem, mivel ezen az oldalon szeretném tesztelni az elkészült fejezeteket. Úgyhogy - ha nem is napi vagy hetenként több alkalommal frisselek - azért kísérjétek csak figyelemmel az oldalt, mert időről időre feltöltöm az elkészült részeket. Nem lehet rohanni vele, mert Velencéről nem lehet laza csuklógyakorlatként írni, némi kutatómunkát is követel a munka, szóval lassabban fogok haladni, mint egy megszokott történetemmel. Nagyon szeretném, ha őszintén megírnátok a véleményeteket majd az aktuális történésekről, a szereplőkről, a bonyodalmakról. Nyugodtan lehet ötletelni, mert akár bele is kerülhet egy átdolgozott változatba mindaz, amit jó tanácsként, véleményként megfogalmaztok. Előre is nagyon köszönöm, ha valaki veszi a fáradtságot és megosztja velem a gondolatait. 

A Cím: Egy lélek útja ... egyelőre munkacím, de kezdünk összebarátkozni :) 

Hamarosan! Remélem, akik szerették a blogom, újra megtalálnak. Ha megosztjátok az elérhetőségét más érdeklődőkkel, azért külön hálás lennék. Hiszen több szem többet lát! Hamarosan!


3 megjegyzés:

Gabó írta...

De joooo! Örülök, hogy megint lesz mit olvasni. Várom szeretettel! Puszi!

Kitty írta...

Szia!
Nagyon örülök ennek a hírnek. Szeretem amit írsz.
Várom türelmesen.

Névtelen írta...

Jó hír, majd én is idenézek néha-néha. :) P. Porcica