"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2014. október 1., szerda

Már megint egy búcsú... de mint minden búcsú, ez is valami újnak a kezdete



Őszinte leszek, ezt a Muránói tükröt nehezen engedem el, kedveltem nagyon. A helyszínt, a kort, a szereplőket. Biztosan lehetett volna még érdekes kis jeleneteket írni arról a bizonyos tíz évről is, ami a Vége! feliratot megelőzte, de eredetileg is ilyen hirtelen vágásban gondolkodtam. 

De hát szokás szerint már itt toporog egy újabb történet, amelyik része volt annak idején az Ötletbazárnak. Mindenki egyért, egy érte ...volt a címe, s bár nem ért el előkelő helyezést a szavazáskor, de szerintem nem lesz rossz ez... már csak azért sem, mert időközben a kezdő képen túl jött néhány gondolat a folytatást, sőt a befejezést illetően is. Ez is kicsit eltér a korábban megszokottaktól, bár mindenféle spoilerezés nélkül állíthatom, lesz benne happy end, mert anélkül nem is én lennék az elkövetője XD

Na, nem is húzom itt az időt, ha fel vagytok készülve egy újabb bakugrásra a századforduló Velencéjéből térben és időben, akkor holnaptól kezdjünk bele az új történetbe. Jó szórakozást!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia.Még sosem írtam kommentet, de minden reggel az az első, hogy ránézek a blogra és elolvasom a következő részt. Nagyon tetszenek a történeteid. :) zsuzsi

csez írta...

Nálam előkelő helyen volt ;)
Már nagyon vártam!

Golden írta...

huh, zsuzsi, elkerülte a figyelmem a kommented, bocsánat érte! Végre ír valaki, én meg szó nélkül hagyom? XD Nagyon köszönöm a soraid, az ilyen szavak tartják bennem a lelket, hogy érdemes folytatni :)
csez, köszönöm, hogy gőzerővel pótoltál... remélem, nem okoz majd csalódást a nagy várakozás után ;)