"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2013. február 26., kedd

Szolgálati közlemény...

Na, most van az, hogy zavarba hoztam saját magam. Egyrészt nem emlékeztem, hogy ez a velencei szösszenet ilyen hosszúra sikeredett. Másrészt látom, hogy van, akiket azért érdekel ez is, tehát nem tehetem meg, hogy egy ideig rakosgatom, aztán kurtán-furcsán abbahagyom. Viszont már nincs annyi nap az utazásig és a beígért új történetig, hogy ennek minden részét felrakhassam.
Megoldás kétféle adódik: Vagy mostantól naponta két részt rakok fel. Baromi hosszú lesz még akkor is, ha az egyiket reggel, a másikat délután pakolom fel. Vagy, az új történettel párhuzamosan rakosgatom még ezt is.
Nem igazán tudom eldönteni, hogy a Ti szempontotokból melyik a jobb megoldás. Én az elsőre hajlok, hogy ne keveredjen a két dolog. Ha valakinek más ötlete van, kérem ossza meg velem!
Harmadik megoldásnak az kínálkozna, hogy csússzon az új történet, de az az igazság, hogy már engem is izgat a kezdés XD

Nincsenek megjegyzések: