"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2013. január 11., péntek

Műszaki szaki...

... akarom mondani, műszaki analfabéta jeligére ...

Szóval, ma az történt, hogy egy usb-kulcson magammal vittem a történetet és egy elátkozott laptopon írtam délelőtt egy nagyon jó kis részt. Ismerve annak a vacak gépnek egy rossz szokását, menetközben rendszeresen mentettem. Igaz, a kulcsról nyitottam meg és oda mentettem, de ezt már régebben is sokszor csináltam, sosem volt gond. DE MA!!!
Ma a gép egyszer csak kikapcsolt alattam, mintha kivették volna belőle az aksit. No para, ilyen is volt már. Istenem, az utolsó két mondat valószínűleg elszállt a szélbe. Aha... Bekapcsolom, nyitnám meg, de nincs is ilyen cím!!! Az az átkozott lelopta a Lakótársakat az usb-ről és csak a franc tudja, hova tüntette el. Mellesleg lelopott mást is, de nem mindent. Tiszta rejtély!

Később itthonról telefonos bütykölés apával, aki javasolja, hogy milyen könyvtárban, hogyan keressek ideiglenes rejtett fájlokat. Vannak is, megnyitom, ott a Lakótársak! Yesss! Korai volt az öröm, mondanom sem kell, mert azt az állapotot tartalmazta, ami itthon is megvan több példányban, de amit egész délelőtt írtam (és amivel olyan baromi elégedett voltam) az persze sehol. Most nemkicsit le vagyok törve!

Azt hiszem, mára gépközelbe sem megyek, mert esetleg az itthonin verném le annak a másiknak a szemétségét. Ettől függetlenül az első rész holnap korán reggel útjára indul, de ha van valakinek ötlete, hol találhatom esetleg meg azt a bizonyos elszállt tizediket, annak örökre az adósa lennék. Mert azt egyszerűen képtelen vagyok elfogadni, hogy az a szemétláda kitolt volna velem.

Nincsenek megjegyzések: