"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2013. január 14., hétfő

OMG! avagy ÉdesJóIstenem!

Díjat kaptam ! (szája tátva maradt szmájli)

Bulikától érkezett és hálásan köszönöm!  Oké, egy árva szóval sem fogok nyafogni komikért, mert ennél szívhez szólóbbat úgysem írhatnátok. (Azért aki akarja, csak próbálkozzon :) )Köszönöm, hogy örültök annak, amiket itt össze hordok napról napra. Ez adja az erőt.

Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
A keresztnevem Jutka. De voltam már Juci is.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Mostanában már nem fakadok olyan könnyen sírva, de volt idő, amikor szinte bármilyen szerelmes dal elég volt hozzá. (most már film kell hozzá, kutyás... akkor szinte garantált)
3. Félsz a sötétben?
Csak ha egyedül vagyok. :)
4. Szerelmes vagy valakibe?
Már 34 éve…. Reménytelen a Lottóval próbálkoznom, mert annak idején kifogtam a nagy Ő-t. És mostanában játékosan, plátóian is. Lehet találgatni a célszemély kilétét.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Annyira nem lehetett rossz, ha nem ugrik be semmi.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem. … oké, kicsúszott már a számon, de a megvalósítás még gondolatban is túl nagy falat lenne. Hadd éljen a szerencsétlen, így jár rosszabbul ;)
7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Általában nem volt vele bajom, nem hozott különösebb szerencsét,de szerencsétlenséget sem.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Volt olyan, amiről úgy éreztem, mindenkinek jobb, ha nem verem nagy dobra.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem igazán foglalkozom vele, mások mit szólnának hozzá. Én sem kritizálom más ízlését, és a szabad választás jogát fenntartom magamnak.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Zavarban lennék.
12. Szoktál álmodozni?
Állandóan.
13. Járnál Chace Crawford-dal?
Meggugliztam. Kisfiú, így nem. De azt hiszem, ezer évvel ezelőtt sem.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/ lány neveik?
Már egyet sem, de annak idején kettőt szerettem volna, kettő lett. Fiúkat szerettem volna, fiúk lettek. A nevekről az apjuk dönthetett. György és Tibor
15. Adni vagy kapni jobb?
Nem tudom. Néha kapni sem jó. De az öröm, ha jól ajándékoztam, az nagyon jó érzés tud lenni.
16. Titkom:
Igazából nincsenek titkaim. Akik előtt megnyílhatok, meg is teszem. Akikre pedig nem tartozik a dolog, ott nem is érzem titoknak.
17. Bakancslista:
Még nem állítottam össze. Pedig már időszerű lenne. ;)

Akiknek pedig küldöm:
Zavarban vagyok, mert szűk kört ismerek., amióta belefogtam az írásba, úgy alakult, hogy olvasni nincs időm, de… azért leselkedek itt-ott.
Pixie, még akkor is, ha éppen azt hiszi, befejezte, mert úgysem bírja sokáig (Remélem)
Kesha
Heni (Titkok, remények, álmok)
Klau
ZoÉ
és küldtem volna Zsó-nak, ha lenne blogja :)


3 megjegyzés:

Pixie írta...

Szia Jutka!

Köszönöm szépen. Megtiszteltetés, hogy gondoltál rám. :)
Hehe szóval önámításban élek, hogy csak úgy hiszem, hogy befejeztem??? :D :D
Az írást nem lehet abbahagyni, de a blogolás tényleg nem hiányzik, na jó csak ritkán. ;)
Még egyszer köszönöm. :)

Olvasom a törit szorgosan, és ígérem, most megpróbálok "út közben" is véleményt nyilvánítani, nehogy "rívás" legyen, ahogy Zsó múltkor kifejtette. :D (megjegyzem, nem gondoltam, hogy ennyire számításba vagyok véve, de jól esett) :D
A lakótársak egyre jobban tetszik és sztem Gabó nem volt poén gyilkos, mert mind sejtettük, vagy legalább is reméltük/jük, mi is a szitu. :D Nagyon várom, hogy alakul, eddig a 4. rész az abszolút kedvenc. ;)
Puszi
Pixie

ZoÉ írta...

Szia,

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám és én is részesülhetek a díjban. Nemsokára ki is teszem nálam!
Nem feledkeztem el a csodás történeteidről, csak most tényleg nincs időm, de amint lesz újra olvasni fogok/pótolom az elmaradásom! és komizni is fogok!!!

Millió puszi,
ZoÉ

zsorzsi írta...

Kösz Jutka ! <3333:)