"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2012. december 18., kedd

Szolgálati közlemény

Ha bárkit érdekel, akkor elmondom, hogy támadt egy ötletem. Falrengető bejelentés, tudom. Szóval, mivel ez nem egy egy-írásos blog, hanem egymást követik a történetek, viszont a háttér mindig az éppen aktuális szerint van beállítva, úgy gondoltam, hogy valami jelzésértékű képpel a korábbi írások fejezeteit is megkülönböztetem. Sajnos, még nem végeztem a dologgal, mert menetközben behalt ez az egész kóceráj, és momentán már annak is örülök, hogy a Szerkesztésbe enged belépni, nem merem kísérteni a sorsot, de a következő képek mutatják majd (és természetesen a fejléc szövege), hogy az éppen megnyitott rész melyik történethez tartozik. Álljon itt egy kis összefoglaló:
Ilyenek voltunk

Egérfogó, avagy a terápiás billentyűverés 
A szerelem 4 keréken érkezik 
Vázlatok 
A menedék 
Zongoralecke 

Ez az információ igazából annak érdekes, aki csak most kapcsolódik be, vagy visszaolvasgat. Szóval, ne csodálkozzatok, ha minden fejezet elején ott lesz a kép, ami arra a történetre utal. Csak a teljesen elütő háttér miatt variálgatok. Meg azért, mert én sem azzal foglalkozom itthon, amivel kéne. ;)
Na, pusza mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: