"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2013. május 22., szerda

Én írom, de az élet alakítja...

Ma olyan történt velem, de olyan... aminek majd Ti isszátok meg a levét XDDD

Történt ugyanis, hogy itthonról elrohantamban felkaptam egy füzetet, mert soha nem lehet tudni, mikor szállja meg az ihlet az ember lányát a nap folyamán. Szóval, füzet kell!

Ez egy régebbi darab volt, benne valami firkálással, s mivel én nemcsak írni, de olvasni is szeretek, csak belelestem, mi ez, mert nyilván nem használtam fel, ha nincsenek az oldalak áthúzva. Nos, kiderült, hogy egy régebbi novellácska bújt meg a lapokon. És erről jött egy - mondhatni isteni - szikra, úgyhogy az egyik hamarosan következő fejezetben elő is kerül a kis elveszettnek hitt iromány ebbe a történetbe ágyazva. Igaz, így egészen új irányt ad az eseményeknek, de valahogy ettől most úgy érzem, csak izgalmasabb lesz. Mindenesetre hála az égi útmutatásért XD

Én ugyanis jól beharangoztam Nektek egy undok Robot, erre az történt, hogy nem tudom undoknak, ne adj isten, hülye köcsögnek elképzelni. Hát, ez van, az én fantáziámnak is megvannak a maga határai. De... és itt lép a képbe a "történet a történetben" ...mindenkinek lehetnek titkai, még Robertnek is, és a titkok természetüknél fogva előbb-utóbb előbújnak a múltból, hogy összezavarják a jelent, és elbizonytalanítsák a jövőt.

Úgyis reklamáltatok, hogy ez a Robert nem undok. Oké, akkor legyen összezavart és lelkifurcis, az úgyis olyan jól megy neki. XD

Puszi mindenkinek ... PaSa 

2 megjegyzés:

csez írta...

Izgatottan várom a fejleményeket ;)

Névtelen írta...

Kíváncsi vagyok én is!
An