"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2012. szeptember 3., hétfő

Csacsogó...



Hali Mindenkinek!
Úgy látom, kicsit sokkolta a népet a változás. Robunk helyett Paul lett a főszereplő, és ez sokak érdeklődését elvette, pedig... tudhatnátok, hogy ha a név más is, azért még a figura a belső moziban változatlan. XD És talán Izabellel is nehezebb azonosulni sokaknak, de hát istenem, van élet huszon túl is, de komolyan. XD Most már mindegy, ez a történet kettőjüké és ígérem, tartogat érdekes pillanatokat.
Holnap pedig ígéretemhez híven érkezik az újabb fejezet. Képekkel bőven kísérve, hogy könnyebb legyen  megkedvelni őket is.
Gondoltam rá, hogy esetleg hétfő-szerda-péntek legyen friss, de nem tudom, Ti akarjátok-e...Nos?

5 megjegyzés:

Gabó írta...

Egy sokkos jelenti! ;)

Köszönet az első rész mellé betett képekért. Könnyebben fog menni talán a belső mozi! :D
Tetszett az első rész, megtudtuk, hogy a főszereplők honnan indultak külön-külön. Gondolom aztán lassan érik az első találka is! XD
Pusza!

Evcu írta...

Szia!
Én örülnék a plusz frisselésnek is :D
és mindegy ha Paul ha a helyére Robot képzeljük (én legalábbis)
várom a következő fejezetet ;)
puszi,

Jutba" bal" keze írta...

Köszi Evcu.
...és köszi a képzelőkészségedet is !
:):)

Edina írta...

szia:)
Felőlem Pityunak is hívhatják, én úgyis Robcit mozizom hozzá ;)
Heti három friss? :)))) egyre jobb:P

Névtelen írta...

Szia!

Nekem tetszik a tortenet, kivancsian varom, hogyan alakulnak a dolgok!:))
Szerintem nem az a legfontosabb, hogy hogyan hivod a szereploket, hanem,hogy milyen a karakteruk es hogy milyen a tortenet.
En orulnek, ha gyakrabban is olvashatnam.:))

Udv,
Dori