"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2014. március 14., péntek

Mankó...

Én magam is elvesztem kicsit az időben, hogy hol is tartunk, azért született a 20. részben az a kis visszaemlékezés... Ha valakit érdekel, én próbáltam levezetni az idő múlását...valahogy így:

november 13. péntek - megismerkedtek Budapesten
november 18. szerda - Kate születésnapja, Londonban vagyunk
november 20. péntek - Kate hazautazik LA-be
2 hét, mire a barátnők rátörnek, szóval úgy kb. december 4.
december 10. csütörtök - már Rob is LA-ben, meglátogatja Kate-et a múzeumban
december 12. szombat - Rob meglepi Kate-et a lakóparkban, este stábbuli, éjjel betörés
december 13. vasárnap - Kate Robhoz költözik, először vannak együtt
december 28. - Robert Kanadába utazik forgatni, szilveszter a stábbal
január 10. - Rob hazautazik hétvégére
január 24. - már csak 2-3 nap van hátra a forgatásból, amikor érkezik az ügyvéd a hírrel
január 26. - Rob New Yorkba utazik, Sam-mel beszél
január 27. - apasági vizsgálat
január 28. - Rob utazik LA-be Kate-hez

na, itt tartunk XD

puszik
Jutka

1 megjegyzés:

Gabó írta...

Hálás köszönet! Én személy szerint elvesztem a dátumok között, de így már tiszta minden! ;)
Puszi