"Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod." - Toni Morrison
"Az álom írás, az írás pedig sokszor nem más, mint álom." - Umberto Eco


2013. szeptember 21., szombat

Kíváncsiskodó kérés...

A mostanában kapott komik alapján sejtem, hogy nem kéne nagy reményeket fűznöm a kérésemhez, de ha nagyon szépen kérlek Titeket, akkor eláruljátok, milyen korúak az olvasóim?
Hogy a dolog ne legyen túl indiszkrét, a lehetőségek:
A  -20ig
B  21-25
C  26-30
D  31-40
E  41-50
F  51-60
G  61-től
Szóval, csak egy betűvel kellene válaszolnotok...
A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Puszik!
PaSa

24 megjegyzés:

andi írta...

Sajnos már az "E" kategóriába tartozom! Imádom a blogodat, és annyira jó, hogy minden nap tudom olvasni,egy kicsit megszínesíti a szürkés hétköznapokat.
Puszi: Andi

csez írta...

:D

Golden írta...

jaj, bocs, az önvallomás elmaradt: F
hátha ez valakiknek egy kis önbizalmat ad... remélem, másoknak meg nem veszi el a kedvét XDDD

Névtelen írta...

Szia!
Még A korú vagyok, de már nem sokáig :)
Amúgy nagyon jó arra kelni minden reggel, hogy tudom, hogy lesz friss hacsak nem jelzed előre. Már több mint 1 éve olvasom a blogot, de mindig tudsz meglepetéseket okozni, nem egyformák a történeteid és nem is laposodnak el egy idő után. Egyszerűen nem tudom megunni. Bevallom azt is őszintén, hogy nem vagyok egy nagy komment író, nem erősségem, gyakran 2 szóban összefoglalom a mondanivalóm vagy egyszerűen nem tudom hogyan megfogalmazni. Ezért nem szoktam komit írni, de olvasni azt mindig. Remélem sokáig írsz, még akkor is ha nem naponta lesz frissítés (bár én/mi örülünk neki).
Bettina

Névtelen írta...

Még az A csoportot erősítem :)
Krisztina

Gabó írta...

De humorosan mondtad meg a tutit Csez! XDDD
Én még kezdő E.
Pusza! ;)

Bee írta...

Igaz, hogy ezt a történetet nem olvasom, de az eddigiek nagyon tetszettek és már várom a következőt!
D :)

Bulika írta...

Még belegondolni is szörnyű, de E a válasz:-(

Névtelen írta...

Sziaa!
A még néhàny évig.:DD A történetben meg csak így tovább! ;)

margo27 írta...

A válaszom: F

masakó írta...

Szia! Picit most megnyugodtam, mert már én is E kategóriába tartozom, de látom nem vagyok egyedül! ;)
Csak így tovább!

csibe írta...

Gyáva népnek nincs hazája.E'multam, de csak jövőre F :)))

Névtelen írta...

E kategória
puszi
Laura

Névtelen írta...

Szia!

En az "D" -ek taborat erositem.:))
Nagyon elvezem a torteneteidet!:)

Udv,
Dori

zso írta...

E- vagy ezt eddig is tudtad,

Névtelen írta...

szia!
D-sekhez tartozom. Minden reggel veled kávézom! És ezen nem szeretnék változtatni. :)
Kiscsillag

Evcu írta...

Szia!
A, még egy kicsit :)

ZoÉ írta...

Szia,

bevallom, már a C kategóriát erősítem. :)

Kérlek, nézd el nekem, hogy mostanában nem írtam, sajnos nemcsak az olvasásra, de még az írásra is alig maradt időm, DE pótolni fogom, az eddig kimaradt részeket és komizok is!

Sok kitartást és még több ötletet/ihletet!

Puszi,
ZoÉ

Meli írta...

Szia,
Az A kategóriába tartozom, még egy rövid kis ideig. :)
Én is meg szeretném köszönni a napi "dózisokat", napi szinten 8 órám van, amire végzek a suliban 3 óra és mindössze az tart életben , vagy éppenséggel vidít fel ,amikor belegondolok, hogy vár rám egy egy órás út hazafelé , hogy vár rám egy újabb fejezet.Néha talán picit furának is tarthatnak ,amikor elkezdek vigyorogni vagy vörösödni a vonaton egy khmmmm "érdekesebb" fejezetnél. :) Egyszóval : KÖSZÖNÖM !

Egy a továbbiakban is hűséges olvasó ,aki szintén csak a pipáival tudja kifejezni az érzéseit,mivel nem lehet mondatba foglalni őket ! :D

Névtelen írta...

Szia!
Én a C csoportba tartozom.
Puszi
Rita

Edina írta...

Szia!
Uhh mennyi válasz:))
Én nemsokára jól belelépek az E-sek táborába :D
Még 2 hónapig D-s vagyok.
puszi
Edina

Névtelen írta...

Szia én a d kategóriába tartozom és imádom ahogy írsz minden reggel ezzel kezdem a napomat hogy olvasom a friss fejit és egyáltalán nem laposodott el az írásod remélem még sokáig fojtatod !
puszi Marika

Névtelen írta...

Szia!

Az E csoportba tartozom.
Nagyon élvezem a történeteidet!
Csak így tovább!

Nagy köszönet a napi friss fejezetekért.

Üdv.: Rea

vusi írta...

Bár az értékelésről már lecsúsztam, s valószínűleg tudod is: a "D"-sek mögé sorakozom.
A néhány fejezettel előbbi vallomásodhoz annyit fűznék hozzá, hogy őszintén csodálom a kitartásod és szorgalmad!